Rss Feed

~Jangan Klik Sebelah kanan~

  1. ~Perangai manusia~

    Tuesday, July 19, 2011

    hai...
    xbez gune ayat ni
    hello...
    tak bez gak macam cakap lam tepon..
    Assalamualaikum..
    haaa.. ni baru bez..^_^

    malam ni aqu teramat bosan , skang aqu duk hostel balik.. da elok duk uma sewa kene hambat laq.. adoyya,.. aqu taknak la cter yang pasal tu..
    oppss.. aqu sampai terlupa tajuk asal aqu tu.. heh5

    ~perangai manusia~

    1>>segelintir manusia tak pernah bersyukur apa yang dye ade
    CONTOH AYAT: ali : weyh, ko ade ark spuluh inggit nak pinjam??
    abu: hmm.. nasib baik aqu leh gaji.. nah la ko dua puluh ringgit
    ali: banyak duit ko.. bagi la 50 hinggit,, jangan kedekot taw..
    abu: ko ni tak bersyukur lasong weyh.. babi toi!

    ~ kan da kene babi tu

    2>>segelintir manusia mesti ade sifat berkira bila bersedekah
    : ali : weyh, ko ade ark singgit nak sedekah kat mak cik ni..
    abu: xdew ar doe, ada duit besar ni 50 inggit, mak cik tu bukan pandai
    cucur balik wet ni
    ali: cam sial ar ko, nak bersedekah pom berkira..! lembu ar ko

    ~ kan da kene lembu tu


    3>> segelintir manusia masih tak kenal mana aurat da urat
    CONTOH AYAT: abu: nape la ko pakai macam tu.. tergoda aqu tengok
    ain: ikot suka ati aqu arh, yang ko gi tengok asal..
    abu: macam ayam aqu tengok..

    p\s: ayam=pelacur

    `kan da kene ayam tu..





    p\s: hahahaha! bodoh kan ayat aqu nga bosan.. tapi sedap gak fries anh chip ni

    |


  2. 0 comments:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...