Rss Feed

~Jangan Klik Sebelah kanan~

  1. Lebarkan ilmu qamoo..

    Tuesday, July 19, 2011

    Kawan : Wei, nusyuz tu apa aa?

    Pada mulanya aku tak pasti betul ke tak apa yang aku dengar.

    AQU : Apa soalan kau? Tolong ulang lagi sekali.

    Kawan : Nusyuz, nusyuz. Apa maksud dia?

    Aku fikir, 'Biar betul dia tanya aku soalan taraf tadika macam ni. Takkan itu pun dia tak tahu?'.

    AQU : Kasut barulah. (nada riak dan muka serius)

    Kawan : Haaaaaaaaaaaaaaaa? (tidak percaya apa yang didengarinya)

    AQu : (buat muka 'itu pun tak tahu ke/son, you on crack')

    Kepada semua yang membaca, ingat ini; nusyuz dan nu shooz adalah dua perkara yang berbeza. Jangan memalukan diri kamu.

    Biarlah aku malu sendirian.


  2. 0 comments:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...