Rss Feed

~Jangan Klik Sebelah kanan~

  1. AQU MANUSIA HUTAN

    Monday, March 21, 2011

    Sungguh lama aku tak usik blog ni.
    mungkin pelik dengan ayat tajuk aku tu sedikit..
    ini adalah berkaitan dengan kata-kata bekas cikgu aku dulu
    "Awak tu lone ranger, letak kat hutan mana pun bole survive"

    Apa yang aku rasakan sekarang ini,
    mungkin ayat itu betul
    sampai sekarang aku masih tak dapat
    siapa yang boleh berkerjasama dengan aku
    ramai yang tak faham cara aku bekerja
    hanya segelintir yang boleh memahaminya

    Bilakah aku akan dapat lagi geng2
    yang boleh bekerja bersama aku
    setakat ini hanya group OTS aku sahaja yang aku harapkan
    tetapi sekarang semua terlalu sibuk dengan hal masing2
    terlalu jauh untuk berjumpa dan bercerita lagi
    hanya dengan masa cuti yang secara kebetulan sama2 bercuti

    Aku cuma harapkan ada yang boleh memahami cara kerja aku
    tetapi itu mungkin hanya harapan yang mungkin akan dapat semasa kerjaya nanti. t_____t


  2. 0 comments:

    Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...